Hujan - Pagi Yang Gelap

Lyrics and Guitar Chord : Hujan - Pagi Yang Gelap

D
Lebih tua dariku
D
harap sabar menunggu
D                   Em
kepulanganmu ku tunggu

D
bukan maksudku mendiam
D
tiada niat menyimpan dendam
D                        Em
hakikatnya rindu yang mendalam


Em          A        D
jalan ini kan membantu
Em          A          D
hari esok siapa yang tahu
Bm                 Em
kata ibu dengar sahaja
Em                   A
cerita hanya kita berdua


chorus:
             Em
pagi yang gelap
              A
kini sudah terang
        D
aku adikmu
              G
dan engkau abang
Em          A       Bm
aku amat merindui kamu
             Em
pagi yang gelap
              A
kini sudah terang
        D
aku adikmu
              G
dan engkau abang
Em         A            BM
inginku ulang ke masa dulu


D
tak akan putus hubungan kita
D                      Em
tarik nafas lega kerna aku tak apa-apa
Em          A        D
jalan ini kan membantu
Em          A          D
hari esok siapa yang tahu
Bm                 Em
kata ibu dengar sahaja
Em                   A
cerita hanya kita berdua

chorus
 

Source :  https://tabs.ultimate-guitar.com

Video :



Image :

Hujan Pagi Yang Gelap Aku Scandal Amoi Chantek


P/s : Kami tidak menyediakan perkhidmatan untuk memuat turun lagu Hujan - Pagi Yang Gelap ini secara tidak sah. Sila dapatkan yang original.
P/s : We are not provided mp3 download for Hujan - Pagi Yang Gelap Please buy the genuine song.

Comments